När du behöver hjälp med inloggning

Får du problem med att logga in på vårt internetkontor med din
e-legitimation får du lite hjälp här. 

Se först om du hittar svar på din fråga bland våra "vanliga frågor och svar" här nedan. Gör du inte det, beskriv ditt problem på kontaktformuläret så hör vi av oss så snart som möjligt.
Till formuläret 

Testa din e-legitimation

Om du har en e-legitimation, men är osäker på om den är giltig eller fungerar? Då kan du testa den på BankID:s webbplats.
Testa din e-legitimation

Problem med e-leg
Fungerar din e-legitimation hos andra men inte hos oss? Fyll i kontaktformuläret så kontaktar  vår support dig.

Vanliga frågor och svar

Här har vi samlat några vanliga frågor och svar. Läs gärna dem innan du kontaktar oss! 

Hur ansöker jag om behörighet eller byter behörighetsansvarig?

Vilka systemkrav gäller?

Hur avslutar jag en användares behörighet?

Vad betyder "ett personnummer för vilket du saknar behörighet"?

Jag saknar kundnummer/kostnadsställe i internetkontoret?

Var informationen användbar för dig?